luni, 3 decembrie 2012

Maimuțele din Parcul Crângași

Chiar dacă este Decembrie, 3 Decembrie, azi a fost destul de frumos afară. Am ieșit puțin pe la cumpărături și am luat-o prin parc. Era lumeeee, ca primăvara. Mămici cu copii în cărucioare și bătrâni, toți se plimbau pe aleile pline de căcat. De căcat de câini. Pentru că ieșiseră la plimbare și maimuțele cu câini. Trăgeau câinii de maimuțe de ziceai că au băut red bull. Peste tot erau câini. În locurile amenajate pentru joacă, copii se jucau printre căcați de câine. Nu vorbesc de câinii vagabonzi, ci de câinii pe care îi plimbau cimpanzeii prin parc. Băi nesimțiților, voi nu ați văzut că aveți loc amenajat pentru patrupede? Trebuia să vă duceți cu jivinele la locul de joacă al copiilor? V-ar plăcea să vă strige copiii "Mami, mami, am găsit un baton de cereale Nestle." "Vai, nu băga aia în gură, că e caca de câine." De ce dracu nu cărați cu voi măturica, fărașul și punguța în care să adunați căcatul animalului? Mă, n-am nimic cu cățeii aia mici, de zici că sunt brelocuri, că se cacă ca vrăbiile și nici nu se cunoaște. Dar au unii niște animale de câini de zici că au ieșit la plimbare cu vacile. Și mai vezi câte un animal d-ăsta, care s-a stricat la stomac pentru că i-a dat aia nu știu ce ciorbă cu pâine multă... când se cacă în mijlocul aleii, face o ditamai balega de îți vine să vomiți. 
Acum revin la câinii vagabonzi. Frate, dacă o iei prin parc după ce s-a întunecat, te mănâncă. Cică sunt sterilizați, au niște cercei în urechi, sau cam așa ceva. Da de unde! se coțăie și se înmulțesc ca... Nu mai zic nimic pentru că mă apucă nervii.
Hai, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu